international-committee-of-the-red-cross-icrc-vector-logo
22:56
28/02/2021
Ιορδάνης Κοτζαϊβάζογλου “Το marketing θεωρείται επιτυχημένο όταν ξεκινά από εξαιρετικές πράξεις - Οι πράξεις μιλάνε καλύτερα από τα λόγια”

Ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον διαδικτυακό σεμινάριο για τη βελτίωση κι εξέλιξη των επιχειρήσεών τους, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τα μέλη της Ένωσης Λειτουργών Γραφείων Κηδειών Ελλάδος, την Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2021, σχετικά με τις αρχές του μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις των λειτουργών κηδειών, με εισηγητή τον Δρ. Ιορδάνη Κοτζαϊβάζογλου Αναπληρωτή καθηγητή στο Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος.

Ο Πρόεδρος της Ένωσης Λειτουργών Γραφείων Κηδειών Ελλάδος Νίκος Αγγελέτος ευχαρίστησε τον κ. Κοτζαϊβάζογλου για την παρουσία του και τόνισε ότι “το λειτούργημά μας έχει περάσει σε άλλο επίπεδο και θα πρέπει να το θωρακίσουμε με γνώσεις”.

Από την πλευρά του, ο κ. Κοτζαϊβάζογλου, εξήρε το έργο του Προέδρου και του Διοικητικού Συμβουλίου για τις καινοτόμες προσπάθειες που καταβάλλουν για τον κλάδο, ένα λειτούργημα το οποίο χαρακτήρισε δύσκολο και το οποίο διακρίνεται από υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού το οποίο επιδεικνύουν οι λειτουργοί κηδειών και σε αυτό έχουν συμβάλλει οι πρωτοβουλίες που λαμβάνονται από την Διοίκηση.

Ανέφερε ότι, ο κλάδος των λειτουργών κηδειών έχει ιδιαιτερότητες και θα πρέπει να επικοινωνηθεί και να διαχειριστεί ανάλογα με αυτές. Όπως δήλωσε “Το ιδανικό μάρκετινγκ, καθιστά περιττές την πώληση και τη διαφήμιση αν γίνει σωστά. Είναι απαραίτητο για μια επιχείρηση, να γνωρίζει τις ανάγκες του καταναλωτή. Θα πρέπει να ικανοποιήσει του πελάτες με ευαισθησία, να προσαρμόζει το προϊόν στον πελάτη και να βασιστεί σε κάποιες αρχές, όπως η συνεχής έρευνα κι ενδιαφέρον για την άλλη πλευρά. Να βλέπει πάντα μπροστά. Να υπάρχει αμοιβαιότητα, ειλικρινής κι αμφίδρομη επικοινωνία κι ανθρωποκεντρισμός. Να δει τον κόσμο με σεβασμό. Η ειλικρίνεια κι η εμπιστοσύνη κερδίζονται σε ανύποπτο χρόνο και χάνονται πολύ εύκολα”.

Ο κ. Κοτζαϊβάζογλου, αναφέρθηκε και στην εποχή των social media, επισημαίνοντας ότι “ο στόχος του μάρκετινγκ έγινε διττός. Όχι μόνο να ξανάρθει ένας πελάτης, αλλά να μας υποστηρίξει. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι ικανοποιημένοι και αφοσιωμένοι πελάτες στηρίζουν μια επιχείρηση. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που προσφέρει, η προβολή που γίνεται, δεν είναι μόνο αποτέλεσμα δικών μας ενεργειών, αλλά κι αποτέλεσμα του κοινού μας. Χρειάζεται να τους ακούσουμε και να δημιουργήσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης. Ζούμε στην εποχή της υπερπληροφόρησης.

Το μάρκετινγκ ξανανακαλύπτει τον εαυτό του, δεν είναι κάτι κλασσικό, αλλά μετεξελίσσεται, καθώς πηγάζει από τον πελάτη και τις ανάγκες του. Χρειάζεται να είμαστε μοναδικοί, αυθεντικοί, ειλικρινείς, καινοτόμοι και να παραδεχόμαστε και τα ελαττώματά μας. Το μάρκετινγκ απευθύνεται στο νου, στην καρδιά και στο πνεύμα. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να κερδίσουν την προσοχή των πελατών, που έχουν σύνθετες κι εξατομικευμένες ανάγκες και οι επιχειρήσεις θα πρέπει να εστιάσουν στη λεπτομέρεια. Μια επιχείρηση θα πρέπει να προσφέρει τον τελευταίο αποχαιρετισμό, αντάξιο της μνήμης του θανόντος, των συναισθημάτων, των αναγκών και των επιθυμιών των οικείων του με ευαισθησία, ποιότητα κι επαγγελματισμό”.

Τόνισε ότι, το μάρκετινγκ θεωρείται επιτυχημένο όταν ξεκινά από εξαιρετικές πράξεις, καθώς οι πράξεις μιλάνε πιο δυνατά από τα λόγια μας και πρόσθεσε ότι “ η επιτυχία έρχεται μέσα από την προσαρμογή. Θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι, η επιτυχία είναι συνδυαστικό και συλλογικό αποτέλεσμα”.

international-committee-of-the-red-cross-icrc-vector-logointernational-committee-of-the-red-cross-icrc-vector-logo
Πρόσφατα Άρθρα 
SMS 13033
ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ
ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΑΤ’ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ
 Αποστολή SMS
Μπορείτε να στείλετε από το κινητό σας μήνυμα SMS στον αριθμό 13033 χωρίς χρέωση.
Το SMS πρέπει να είναι της μορφής:
X κενό ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίαςόπου Χ ο λόγος εξόδου 
με τον αριθμό 1, 2, 3, 4, 5, 6 που αντιστοιχεί στις παρακάτω αιτιολογίες:

1. Μετάβαση σε φαρμακείο ή επίσκεψη στον γιατρό, εφόσον αυτό συνιστάται μετά από σχετική επικοινωνία.
2. Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης (σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ), όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους.
3. Μετάβαση στην τράπεζα, στο μέτρο που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική συναλλαγή.
4. Κίνηση για παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη.
5. Μετάβαση σε τελετή (π.χ. κηδεία, γάμος, βάφτιση) υπό τους όρους που προβλέπει ο νόμος ή μετάβαση διαζευγμένων γονέων ή γονέων που τελούν σε διάσταση που είναι αναγκαία για τη διασφάλιση της επικοινωνίας γονέων και τέκνων, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
6. Σωματική άσκηση σε εξωτερικό χώρο ή κίνηση με κατοικίδιο ζώο, ατομικά ή ανά δύο άτομα, τηρώντας στην τελευταία αυτή περίπτωση την αναγκαία απόσταση 1,5 μέτρου.
Θα λαμβάνετε ως απάντηση:
Μετακίνηση κενό X κενό ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας
ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ON-LINE
ΤΗΛ +302421.105126
Θα μας βρείτε :

FAX: (+30) 24211 02092
Τ.ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΗ 2 – ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ
ΒΟΛΟΣ ΤΚ 38221
Top