international-committee-of-the-red-cross-icrc-vector-logo
17:40
31/05/2021
Τηλεδιάσκεψη της ΑΑΔΕ με την Ένωση Λειτουργών Γραφείων Κηδειών Ελλάδος

Στο πλαίσιο κατανόησης του MyData της ΑΑΔΕ κι επίλυσης διαφόρων θεμάτων που έχουν προκύψει με τον κλάδο των λειτουργών κηδειών, πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 31 Μαΐου 2021 τηλεδιάσκεψη της Ένωσης Λειτουργών Γραφείων Κηδειών Ελλάδος με τον υπεύθυνο του MyData της ΑΑΔΕ Αντώνη Ντίνο.

Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν, ο Πρόεδρος της Ένωσης Νίκος Αγγελέτος, ο Γενικός Γραμματέας Μιχάλης Παναγιώτου, ο Αντιπρόεδρος Κεντρικής Ελλάδος & Ιόνιων νήσων Χριστόφορος Τσιντζέλης, ο Αντιπρόεδρος Μακεδονίας Νέστωρας Νικολόπουλος, ο Γραμματέας Μακεδονίας Χρήστος Παντέλης, ο Αντιπρόεδρος Θεσσαλίας Θωμάς Κωνσταντέλος, ο Αντιπρόεδρος Κρήτης & Αιγαίου Γιώργος Φορτσάκης, ο Αντιπρόεδρος Πελοποννήσου Ιωάννης Παναγόπουλος, ο Αντιπρόεδρος Αττικής Δημήτρης Πάνος, ο Αντιπρόεδρος Ηπείρου Δημήτρης Σπύρου, ο Αντιπρόεδρος Λειτουργών Κηδειών Ευρωπαϊκής Ένωσης Αντώνης Λουκάς, ο Νομικός Σύμβουλος Βασίλειος Νιζάμης κι ο Φοροτεχνικός της Ένωσης Νίκος Παπαργυρόπουλος.

Ο Πρόεδρος της Ένωσης Λειτουργών Γραφείων Κηδειών Ελλάδος Νίκος Αγγελέτος, ευχαρίστησε τον κ. Ντίνο για την ανταπόκριση κι ενημέρωση προς τα μέλη της Ένωσης κι πως είπε “Η Ένωσή μας εκπροσωπεί επαγγελματίες σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η άγνοια σκοτώνει κι εμείς θέλουμε ενημερωμένα τα μέλη μας και να ενημερωθούμε για την εφαρμογή Mydata. Θέλουμε κι επιδιώκουμε τη νομιμότητα”.

Από την πλευρά του, ο κ. Ντίνος, διευκρίνισε ότι όσες επιχειρήσεις μπορούν να διαβιβάζουν στοιχεία θα το κάνουν. Σε πρώτη φάση από 1ης Ιουλίου το ενδιαφέρον της ΑΑΔΕ επικεντρώνεται στα έσοδα που θα καταχωρούνται στο MyData και το όλο εγχείρημα θα λάβει προθεσμία μέχρι 31 Μαρτίου 2022, καθώς υπάρχουν επιχειρήσεις που την περίοδο της πανδημίας κλείσανε και τώρα επαναλειτουργούν. Μάλιστα διευκρίνισε ότι για το 2021 η ΑΑΔΕ δε θα επιβάλλει πρόστιμα στις επιχειρήσεις.

Ο κ. Ντίνος άκουσε με πολύ προσοχή τις ερωτήσεις και τις απορίες των συμμετεχόντων όσον αφορά στην καταχώρηση των στοιχείων αμοιβών, δαπανών και λοιπών παραστατικών.

Όσον αφορά στην καταχώρηση στοιχείων στο MyData, ο κ. Ντίνος, ανέφερε ότι το γραφείο κηδειών θα διαβιβάζει έχοντας δύο γραμμές σύνοψης, όπου στην πρώτη θα αναγράφεται η αμοιβή του γραφείου και θα προσμετράται στο φορολογικό αποτέλεσμα και στη δεύτερη οι συνολικές δαπάνες που δε θα προσμετρώνται στο λογιστικό και φορολογικό αποτέλεσμα, αλλά θα πρέπει να αναγράφονται.

Ο κ. Ντίνος ερωτήθηκε και για τους επαγγελματικούς λογαριασμούς τι ισχύει και δεσμεύτηκε να το διερευνήσει και να απαντήσει άμεσα, ενώ ερωτήθηκε και για το κατά πόσο οι λειτουργοί υποχρεούνται να διατηρούν αντίγραφα των παραστατικών. Απάντησε ότι οι λειτουργοί θα πρέπει να διατηρούν αντίγραφα – ηλεκτρονικό αρχείο από τα παραστατικά, από την στιγμή μάλιστα, που διαβιβάζουν παραστατικά στην πλατφόρμα είτε της ΑΑΔΕ είτε του ΕΦΚΑ. “Η ψηφιοποίηση των στοιχείων παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Στόχος μας είναι να φύγουμε από τα χαρτιά και όλα να υπάρχουν σε ηλεκτρονική μορφή και σε έλεγχο να υπάρχει ηλεκτρονικά το αρχείο των επισυναπτόμενων παραστατικών κάθε επιχείρησης”, ανέφερε.

Οι αντιπρόεδροι, τόνισαν την ανάγκη η δουλειά τους να απλοποιείται στην καταχώρηση των στοιχείων, ενώ ο ο νομικός σύμβουλος της Ένωσης, κ. Νιζάμης, τόνισε ότι πρόθεση της Ένωσης είναι να συνεργαστεί με την Πολιτεία και να τη βοηθήσει με την ισχύουσα νομοθεσία έτσι ώστε να μην υπάρχουν παραβάτες.

international-committee-of-the-red-cross-icrc-vector-logointernational-committee-of-the-red-cross-icrc-vector-logo
SMS 13033
ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ
ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΑΤ’ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ
 Αποστολή SMS
Μπορείτε να στείλετε από το κινητό σας μήνυμα SMS στον αριθμό 13033 χωρίς χρέωση.
Το SMS πρέπει να είναι της μορφής:
X κενό ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίαςόπου Χ ο λόγος εξόδου 
με τον αριθμό 1, 2, 3, 4, 5, 6 που αντιστοιχεί στις παρακάτω αιτιολογίες:

1. Μετάβαση σε φαρμακείο ή επίσκεψη στον γιατρό, εφόσον αυτό συνιστάται μετά από σχετική επικοινωνία.
2. Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης (σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ), όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους.
3. Μετάβαση στην τράπεζα, στο μέτρο που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική συναλλαγή.
4. Κίνηση για παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη.
5. Μετάβαση σε τελετή (π.χ. κηδεία, γάμος, βάφτιση) υπό τους όρους που προβλέπει ο νόμος ή μετάβαση διαζευγμένων γονέων ή γονέων που τελούν σε διάσταση που είναι αναγκαία για τη διασφάλιση της επικοινωνίας γονέων και τέκνων, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
6. Σωματική άσκηση σε εξωτερικό χώρο ή κίνηση με κατοικίδιο ζώο, ατομικά ή ανά δύο άτομα, τηρώντας στην τελευταία αυτή περίπτωση την αναγκαία απόσταση 1,5 μέτρου.
Θα λαμβάνετε ως απάντηση:
Μετακίνηση κενό X κενό ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας
ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ON-LINE
ΤΗΛ +302421.105126
Θα μας βρείτε :

FAX: (+30) 24211 02092
Τ.ΟΙΚΟΝΟΜΑΚΗ 2 – ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ
ΒΟΛΟΣ ΤΚ 38221
Top